Український стартап Traidy залучає $2 млн. для створення програми з ІІ для фондового ринку

Вибір відповідних акцій для інвестицій найчастіше є складним і комплексним рішенням, що вимагає своєчасної та точної інформації. Хедж-фонди та великі інвестиційні банки зазвичай вирішують цю проблему наймаючи сотні професійних аналітиків, які відстежують великий масив даних, ретельно аналізуючи тенденції та динаміку ринку. Однак роздрібні інвестори часто не мають такого ж рівня ресурсів і часу для подібного детального аналізу. Ця різниця створює значний розрив у можливості ухвалення рішень на фондовому ринку.

Traidy прагне змінити це, використовуючи великі мовні моделі (LLM), популяризовані ChatGPT, для інтерпретації соціальних взаємодій та ринкової інформації. Модель ІІ аналізує фінансові дані, новини ринку та соціальні мережі, надаючи роздрібним інвесторам аналіз, який може конкурувати з аналізом професійних аналітиків.

“Під час пандемії ми стали свідками значної зміни у ландшафті фондового ринку, в основному за рахунок зростання соціальних платформ, таких як WallStreetBets. Цей рух не лише посилив роль роздрібних інвесторів, а й заповнив ринок потоком торгових сигналів та інформації”, – каже Олександр Башинський. генеральний директор Traidy . “Стежити за цим потоком даних – складне завдання для будь-якого індивідуального інвестора. Тут на допомогу приходить Traidy.

“Під час пандемії ми стали свідками значної зміни у ландшафті фондового ринку, в основному за рахунок зростання соціальних платформ, таких як WallStreetBets. Цей рух не лише посилив роль роздрібних інвесторів, а й заповнив ринок потоком торгових сигналів та інформації”, – каже Олександр Башинський. генеральний директор Traidy . “Стежити за цим потоком даних – складне завдання для будь-якого індивідуального інвестора. Тут на допомогу приходить Traidy. Наша платформа, яка працює на базі ІІ, призначена для аналізу та інтерпретації цього великого масиву інформації, роблячи її керованою та придатною для використання нашими користувачами. Ми не просто спрощуємо інвестування на фондовому ринку; наша місія дати інвесторам необхідні інструменти для орієнтації у галасі соціальних платформ, фінансових новин та статистичних даних”.

Для реалізації цієї місії Traidy залучає Pre-Seed раунд у розмірі 2 мільйонів доларів, очолюваний Three Sigma Ventures та групою ангельських інвесторів. “Цей капітал буде використаний для технологічних удосконалень та розширення нашої ринкової присутності. Наша мета — не просто створити ще один інвестиційний додаток, а стати новатором у тому, як люди взаємодіють із фондовим ринком. Ми хочемо демістифікувати ринок і зробити його доступними та зрозумілими для всіх” “, – Каже Башинський.